Alles over het 5de leerjaar

Voorlezen voor de kleutertjes

Naar aanleiding van de voorleesweek ging het vijfde leerjaar voorlezen bij de kleutertjes. De leerlingen van het vijfde leerjaar mochten zelf een boek kiezen om vervolgens voor te bereiden in de klas. Zowel de leerlingen van het vijfde leerjaar, als de kleutertjes hebben zichtbaar genoten van deze activiteit.

Museum van jezelf, Nienke

Nienke was deze week de ster van de week en liet ons een kijkje nemen in haar leven aan de hand van het museum van zichzelf.
Nienke is een stille meid in de klas, maar ze vertelde met veel enthousiasme over de spulletjes die ze meebracht naar de klas.

Museum van mezelf, Sander

Sander was deze week de ster van de week en liet ons een kijkje nemen in zijn leven aan de hand van het museum van zichzelf.
Sander vertelde ons heel vlot over zijn voetbal, het gamen en zijn creaties met lego. Ook zijn unieke vondst bracht hij mee naar de klas.

Museum van mezelf, Manon

Manon was deze week de ster van de week en liet ons een kijkje nemen in haar leven aan de hand van het museum van zichzelf.
Ze toonde ons onder andere een prachtig, zelfgemaakt schilderij, haar geboorteknuffel en enkele leuke familiefoto's. Het werd nogmaals duidelijk dat Manon een ongelooflijk lief en warme persoon is met een groot hart voor haar familie en vrienden.