Voorwoord directeur

Welkom op de site van de Heideschool De Haan. โ€˜Grote dromen beginnen kleinโ€™ luidt de slogan van onze school. Onze kleinschalige school is een ideale basis:

• om als kind uit te groeien van kleine peuter tot leergierige jongere van het 6de leerjaar.

• om de totale ontwikkeling van het kind te stimuleren zodat het zo goed mogelijk functioneert in de wereld.

• om als leerkracht rekening te houden met het ontwikkeltempo van elk uniek kind met zijn eigen talenten en werkpunten.

Het is onze bedoeling dat onze leerlingen de Heideschool verlaten met grote toekomstdromen. Op infrastructureel vlak hebben we mogelijkheden genoeg om deze dromen te laten groeien:

• 9 klaslokalen

• een gezellige eetruimte โ€“ bij mooi weer gebruiken we ook de picknicktafels buiten

• een turnzaal

• een lokaaltje voor de opvang

• een moderne speelplaats

• een speelpleintje met leuke speeltoestellen

• een grasveld voor korfbal en netbal

• een grasveld om te voetballen

Kansen genoeg dus om heel wat te ondernemen. De fotoโ€™s getuigen dat dit ook effectief gebeurt. Voor meer uitleg of een rondleiding bent u natuurlijk steeds welkom in de Heidelaan 24, 8420 De Haan.

Heidi Gyssels