Inschrijven

Je peuter is klaar voor de school? Je verhuist naar De Haan of omstreken? Je bent op zoek naar een passende school voor je kind?

Kom gerust vrijblijvend een kijkje nemen. Daarna kan je beslissen of je voor onze school kiest.

Op 1 februari en na elke schoolvakantie is er een instapdag voor nieuwe peuters. Kleuters vanaf 3 jaar en kinderen van de lagere school kunnen elk moment van het jaar ingeschreven worden.

Nieuwe inschrijvingen kunnen tijdens de schooldagen van 8u.30 tot 11u.40 en van 13u. tot 16u. of op afspraak. Breng het kids-ID mee bij de inschrijving. Bij gebrek aan dit document kan een ander officieel document gebruikt worden.

Voor het instapmoment kom je best al even kennis maken met de school, de juf en de andere kinderen van de klas.